Exsilion kaupallistama

EkoFARMER on Exsilio Oy:n kehittämä ja kaupallistama tuote.

 

Tiimimme on omistautunut innovaatioiden tai innovatiivisten liikeideoiden kehittämiselle ja kaupallistamiselle etenkin vihreän teknologian ja lääke- ja biotieteiden alalla.

Strategiamme perustuu innovatiivisen jar kestävän arvon rakentamiseen asiakkaillemme. Määrittelemme ainutlaatuiset asiakasavot markkinoilta saatavan vahvistetun tiedon perusteella Blue Oceanin strategiaa hyödyntäviä työkaluja ja ideologiaa käyttäen. Onnistunut kasvustrategia mahdollistaa nopean ja kannattavan markkinahyväksynnän ei-kilpaillussa markkinaympäristössä.

Tällä hetkellä kehitämme EkoFARMERia, joka on ensimmäinen suljettu viljelyjärjestelmä Suomessa. Käytämme liiketoimintamalleja, jotka parantavat asiakkaidemme liiketoimintamahdollisuuksia ja tähtäävät yleiseen markkinoiden kasvuun.

Lue meistä lisää Exsilio Oy:n verkkosivuilta.

Thomas Tapio: EkoFARMER Commercialization, Exsilio Oy CEO
Thomas Tapio
Toimitusjohtaja
044 980 9682
Missiomme
Exsilio Oy on erikoistunut innovaatioiden kehittämiselle ja kaupallistamiselle etenkin vihreän teknologian ja lääke- ja biotieteiden alalla. Asiakkaiksemme hakeutuu startup-yrityksiä tai PK-yrityksiä, jotka tähtäävät kasvuun, kehitykseen ja kansainvälistymiseen omalla alallaan. Yritykset tähtäävät nopeaan markkinahyväksyntään ei-kilpailluissa ympäristöissä.
Tavoitteemme
Tavoitteemme on luoda innovatiivinen kasvustrategia ja bisnesmalli, joka perustuu samanaikaisesti sekä eriyttämisen että matalan kustannuksen strategioiden soveltamiseen perustuen ainutlaatuisiin ja innovatiivisiin asiakasarvoihin. Kaupallistamisesta keskustellaan ja sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa. Siihen voi kuulua esimerkiksi spin off -sopimuksia, tuotelanseerauksia tai lisensointeja.
Periaatteemme
Teemme työtä sinun yrityksesi hyväksi. Sinulle tarjotaan räätälöityjä ratkaisuja, jotka liittyvät kokonaisvaltaiseen strategiseen tarkoitukseesi ja missioosi sekä oman alasi kilpailuympäristöön. Markkinoiden todelliset tarpeet otetaan huomioon ja niiden pohjalta määritellään ainutlaatuiset asiakasarvot, jotka voivat johtaa uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin pienemmillä riskeillä.